логоFacebook  Twitter  YouTube  eMail

Кожувчанка

Aleksandar.N.sv.Haralampij

Наташа Кузман е родена во Битола, а живее и работи во Лондон, Велика Британија. Таа е глобално бизнис ориентирана кога станува збор за дата наука, поддршка и ИТ услуги на бизниси од различни индустрии. Нејзината компaнија Innovio Web Consulting (IWC) оформена пред 10 години во Лондон и базирана во Лондон, работи за компании како што се Herz, Daily Mail, British Airways, Pandora…Нејзиниот тим е раширен од Велика Британија до Индија, а за неа работат млади талентирани графички дизајнери и ИТ експерти на проекти кои таа успешно ги води.

Наташа е магистер по софтвер технологии и комуникациско инженерство, а од неодамна се стекна и со дополнителна диплома која ја става на листата на маркетинг директори, добиена на еден од најпрестижните институти за маркетинг CIM – The Chartered Institute of Marketing London. Нејзината посета на Битола, ја искористивме за ова интервју, во кое таа зборува за она што го работат водечките компании низ светот на полето на дигитален маркетинг, но и за нејзината желба да се поврзе и да соработува со македонски компании.

Интервју на Љубица Ангелкова

Наташа, за почеток раскажи ни како започна твојата бизнис приказна во Лондон?

По завршувањето на студиите, со мојот сопруг заминавме за Лондон, каде што и денес живеам и работам, иако за себеси сакам да кажам дека сум граѓанин на светот. Сепак базата ни е во Лондон. Битола ја сакам премногу и навистина често доаѓам. Моето 10-годишно искуство го стекнав работејќи со дигитални медиуми, имплементирање на маркетинг стратегиии, комуникација и управување со повеќе од 350 брендови. Водам своја дигитална ИТ компанија, Innovio Web Consulting (IWC) оформена и базирана во Лондон, која веќе 10 години успешно се занимава со поддршка и ИТ услуги на бизниси од различни индустрии. Денес, имаме посветени дигитални експерти кои го комбинираат своето искуство за да обезбедат ефективни решенија за маркетинг, вклучително и дизајнирање, изработка и одржување на веб-страници, изработка на мобилни апликации, платено пребарување, оптимизација и дата наука.

Кој главниот фокус на кој работите во компанијата?

Во фокус ни се напредните решенија како што се вештачка интелегенција (AI), машинското учење (ML, Machine Learning) и робусни аналитички алатки кои овозможуваат не само да се обработуваат и проучуваат масовните бази на податоци и информации, но во исто време со голема брзини и ефикасност се преведуваат и поедноставуваат информациите за една организација или компанија. Сервисираме долга листа на клиенти и ова е нашата специјалност, покрај сите пратечки активности кои ги работиме за нив и за нивните потреби од областа на дигиталниот маркетинг.

На пример, со наша помош може да се укажат недостатоците и предностите на една компанија независно од секторот и дејноста во кои што се занимава.

Преку науката за податоци може да се пренесат детали за однесувањето на клиентите после одредена маркетиншка кампања, пораст на потрошувачката, промовирање на продуктот и за градење на поценети и поуспешни онлајн и визуелни кампањи. Во нашиот тим е и Рој Виваси, еден од експертите од оваа област и еден од партнерите во бизнисот кој заедно со тим од програмери, кои се обучени за работа со програмски јазици за анализа на големи бази на податоци, работи на големи проекти.

Преку овој начин на програмирање ние им овозможуваме на нашите клиенти да ги користат нивните податоци за да управуваат со донесување одлуки, идни бизнис решенија, иновации и да одат напред со сите нови светски трендови што се имплементираат во маркетингот.

Како успеавте да стигнете до големите клиенти за кои работите?

Учествував на конкурс кој ми даде шанса да работам на рекламна кампања за Hertz, компанијата за рентање на возила. Тоа беше креатива за тенскиот турнир во Вимблдон. Таа ме лансира потоа до позиција менаџер на креативниот тим Daily Mail и во Loot, каде што предводев тим од 10 дизајнери и програмери. Наша одговорност и работа беше имплементирање на водечка насока за креативниот тим на дизајнери, распределување на задачи и решавање на проблематика поврзана со автоматизацијата на програмското рекламирање на онлајн изданијата. Еден од најзначајните имплементирани проект за Metro Online, кој е advertising home на групацијата Daily Mail, беше замена на статични рекламни банери со видео и HTML5, но исто така брендирање и дизајнирање на веб страницата за YOU списанието и водење на дигитални маркетинг кампањи.

Уживав и во една интересна соработка на FOX movies за францускиот пазар. Работев на маркетинг кампања за филмот Life of Pi, од креатива до affiliate маркетинг.

Што научи од големите клиенти и зошто се реши фокусот да го ставиш на малите и средни бизниси?

Искуството кое го стекнав и запознавањето на проблематиката со која се соочуваат големите брендови, решив дека е добро да го искористам за да им помогнам на малите и средни бизниси. Прва компанија, после големите, на која се посветив беше една од најстарите лондонски компании за недвижности и изнајмување на станови. Направивме комплетно ребрендирање, креирање на дигитални материјали, управување со маркетинг буџет и развивање на маркетинг стратегија за издигање на визијата за брендот и зголемување на процентот на продажби на повеќе од 250% на становите во Лондон. Тоа е проект на кој сум особено горда, заради тоа што таа компанија работеше мошне традиционално, а вклучувањето на мојата компанија значеше дигитална модернизација која им донесе неверојатен профит и покрај тоа што со години беа на врвот во својата бранша.

Дали и колку се гледате на македонскиот пазар?

Во мојот тим има неколку Македонци. Светот на дигиталниот маркетинг постојано се менува и нашата соработка со потенцијални комапнии во Македонија ја гледам како убав предизвик. Токму заради моите познавања на нашиот локален пазар, сметам дека со мојот тим можам да сработам успешни проекти по терк на најновите, светски маркетинг стандарди.

Aleksandar.N.sv.Haralampij

Една од клучните цели на современиот дигитален маркетинг е да се подигне свеста за еден бренд кај потрошувачите. Сега зборуваме за наука и пракса, водена од новите технологии. Како всушност се поврзуваат овие две работи?

Зголемувањето на свеста за брендот е во фокусот на стратегијата за дигитален маркетинг од повеќе причини:

    Може да доведе до раст на продажбата и обртот на една компанија
    Улогата на дигиталната интеракција во однесувањето на клиентот
    Употребата, практичноста и влијанието на социјалните медиуми и мрежи

Дигиталниот маркетинг е компонентата што го менува начинот преку кои бизнисите ја користат технологијата за промоција на нивните услуги. Дигиталните платформи сè повеќе се инкорпорираат во плановите за маркетинг и секојдневниот живот, додека луѓето сè повеќе користат дигитални уреди наместо да посетуваат физички продавници. Со ковид кризата, тој тренд уште повеќе се засили.

Дигиталните маркетинг кампањи станаа повеќе од потреба. Користејќи ги методите на комбинации на оптимизација на пребарувачи (SEO), маркетинг на пребарувачи (SEM), маркетинг со инфлуенсери, автоматизација на содржини, кампањи, маркетинг управуван од податоци и анализи, маркетинг преку социјални медиуми, директен маркетинг по е-пошта и дигитално рекламирање. Сите овие услуги станаа неминовна задолжителна алатка во модерниот свет за промовирање и реклама на бизнисите и на нивните услуги.

Преку нашите услуги и технологијата што ја имплементираме ни овозможува за нашите клиенти да таргетираме публика со специфични клучни зборови или фрази и да обезбедиме подобри резултати за рекламите кога ќе се појавуваат на пребарувачите.

Според вашето искуство, кои ќе бидат најважните предизвици за маректингот во следните неколку години?

Гледам три најважни предизвици со кои се соочува секоја мудра комапнија. Прв и клучен предизвик е дефинитивно образованието и вработувањето на обучени личности. Без врвен кадар, не може ниту една компанија да води добар маркетинг. Дали како надворешни експерти или како постојано вработени, мора да се опкружите со врвни професионалци. Никакви алатки, процеси, аналитика и производи не можат да го надополнат тој недостаток.

Вториот предизвик е развојот на дигитализацијата на секое поле. Ковид пандемијата се јави како катализатор кој верувајте, допрва ќе ги поттикне уште поголемите промени. Еден вид на револуција, во која се преминува онлајн.

Третиот предизвик е користење на маркетинг алатки и аналитика. Маркетингот е далеку од само праќање на некакви порки во светот. Во ова дигитално опкружување, сите маркетинг активности можат едноставно и прецизно да се мерат и на тој начин ни овозможуваат носење на одлуки врз база на податоци, а не врз база на чувства и преференции.

 Aleksandar.N.sv.Haralampij

Aleksandar.N.sv.Haralampij

 Aleksandar.N.sv.Haralampij

Извор:

https://inovativnost.mk/2021/03/21/%d0%b1%d0%b8%d1%82%d0%be%d0%bb%d1%87%d0%b0%d0%bd%d0%ba%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%b0%d1%88%d0%b0-%d0%ba%d1%83%d0%b7%d0%bc%d0%b0%d0%bd-%d1%81%d0%be-%d1%81%d0%b2%d0%be%d1%98%d0%b0%d1%82-2/

 

 

 



Видео содржини

Поуки од Светите Отци

dobrotoljubie

Наука и Култура

Ноември 14, 2023
Tamara.Kotevska

По премиерата на новиот филм „The Walk“ во Њујорк на двојната кандидатка за Оскар - Тамара Котевска

Работејќи од нејзините разговори со Асил и другите деца бегалци, режисерката направи гласовна нарација (испорачана од друга девојка, а не од Асил што ја гледаме на екранот) која е резервна, поетска и застрашувачка. „Треба да најдам место каде што можам да ги…
Октомври 15, 2023

Почнува 8-то издание на „Киненова“

Со проекција на филмот „Зад стоговите сено“ на грчката режисерка Асемина Проедроу и доделување на наградата за особен придонес во филмската уметност на актерот Бранислав Лечиќ денес (13.10.) во Синеплекс со почеток во 20 часот ќе биде отворено 8 издание на…

„ПОЕЗИЈА ОД МАКЕДОНИЈА“ и „Версвил“

Авг 19, 2023 Литература 1332
TVIT762
Реномираното меѓународно списание за поезија „Версвил“, својот најнов број во целост го…

Промоција на Речник на медиумска писменост

Мај 31, 2023 Литература 1665
Ова лексикографско издание е прв сериозен обид за систематизирање на термините коишто се…

Беседи

БEСEДА  за oсвeстувањeтo oд грeвoт

БEСEДА за oсвeстувањeтo oд грeвoт

Зoштo апoстoлoт гo става нашeтo oсвeстувањe вo зависнoст oд вoскрeсeниeтo на Гoспoда? Затoа штo вoскрeсeниeтo на Христа oд мртвитe e главeн пoништувач на грeшeњeтo. И затoа штo нас ништo на...

БEСEДА за градoт штo сe ѕида

БEСEДА за градoт штo сe ѕида

Затoа гo брамe oнoј град штo ќe дoјдe. Тoа e град сoѕидан oд духoт, oд живoтoт и oд вистината. Тoа e град на кoјштo eдинствeн нeимар e самиoт Гoспoд Исус...

Отец Славчо Костадиновски: ЛАЗАРОВА САБОТА  (27.04.2024)

Отец Славчо Костадиновски: ЛАЗАРОВА САБОТА (27.04.2024)

Нашиот Господ Исус Христос, додека ја извршуваше спасителната мисија на земјата, воедно и го подготвуваше народот за примање на спасителното учење, односно Неговата наука. Он му правеше многу добродетели на...

Прот. Александар Шмеман: Цветници - НЕДЕЛНИ БЕСЕДИ (10)

Прот. Александар Шмеман: Цветници - НЕДЕЛНИ БЕСЕДИ (10)

Во што е смислата на овој настан, кого толку светло, толку радосно, толку победоносно го празнува Црквата во Лазаревата сабота? Како да се спојат тагата, солзите на Христа, и таа...

БEСEДА  за пoбeдата над пoслeдниoт нeпријатeл

БEСEДА за пoбeдата над пoслeдниoт нeпријатeл

Прв нeпријатeл на чoвeкoт e ѓавoлoт, втoр e грeвoт, а трeт e смртта. Гoспoд Исус ги пoбeдил ситe oвиe три нeпријатeли на чoвeчкиoт рoд. Сo Свoeтo пoнижувањe гo пoбeдил гoрдeливиoт...

Митрополит Струмички Наум: Недела на Православието (20.03.2021)

Митрополит Струмички Наум: Недела на Православието (20.03.2021)

 Спознанието на вистината, на лично ниво, не е интелектуално човечко достигнување, туку, пред сè, е Божји дар на просветленост на умот и обожение на личноста; дар Божји кој се добива...

БEСEДА за љубoвта кoн ближнитe

БEСEДА за љубoвта кoн ближнитe

Таму, на нeбoтo, e вистинскoтo Христoвo царствo и вистинскиoт Христoв живoт бeз примeси на грeв и смрт. Нo љубoвта на Синoт Бoжји кoн луѓeтo нашла дeка e пoпoтрeбнo да бидe...

БEСEДА за внатрeшната милoстиња

БEСEДА за внатрeшната милoстиња

Милoстињата штo сe прави oд цeлиoт ум, гo чисти чoвeкoвиoт ум. Сo eдeн збoр внатрeшната милoстиња гo исчистува цeлиoт чoвeк. Акo e милoстињата самo oд рака, таа нe ја чисти...

Месопусна недела: Страшниот суд

Месопусна недела: Страшниот суд

Христијанската љубов е „возможна невозможност“ да се види Христос во секој човек, кој и да е, човекот што Бог, по Својата вечна и тајна промисла, решил да го воведе во...

« »

Најново од култура

Православен календар

 

02/05/2024 - четврток

Велигденски пости; (пост на масло)

ВЕЛИКИ ЧЕТВРТОК – Преп. Јован Ветхопештерник; Св. мчци. Христофор, Теона и Антонин

Правила и одредби на Православната Црква за постот
Православен календар за овој месец - МПЦ

Кожувчанка

Молитви кон Пресвета Богородица за секој ден во седмицата

 Радувај се, Ти Која од ангелот ја прими радоста на добрата вест дека Бог Слово ќе прими тело од Тебе! Радувај се оти го носеше Создателот во Твојата утроба! Радувај се Ти Која го роди Бога во тело, Спасителот на светот! Повеќе...

Тропар

Тропар на преподобниот Јован Декаполит 18 април / 1 мај 2024

Тропар на преподобниот Јован Декаполит 18 април / 1 мај 2024

Блажен си ти Јоване преподобен, радост на големиот Григориј – твојот учител, смирен по срце, сотрудник на Јосиф, славејот на...

Тропар на светиот Христов  свештеномаченик  Кипријан Слепченски  17 април / 30 април 2024

Тропар на светиот Христов свештеномаченик Кипријан Слепченски 17 април / 30 април 2024

Кипријане,велики молитвениче,пред Бога застапниче,за нашите души покровителе.Моли се, оче преподобне,за оние кои ти приоѓаатод тебе благодат измолуваат.За нивно преумување,

Тропар на светите Христови маченички Агапија, Хионија и Ирина 16 април / 29 април 2024

Тропар на светите Христови маченички Агапија, Хионија и Ирина 16 април / 29 април 2024

Девственички свети маченички,поучени за воскресение во живот веченод истоименитоста со благодат преисполнета – светата Анастасија,заштитени со молитвите на Христовиот пастир,

Духовната убавина на Богородица се пројавува и во моментот на Распнувањето на Нејзиниот Син

Тебе, Богородице поборнице – војвотко, ние слугите Твои, откако се избавивме од зло, Ти пееме победни и благодарствени песни. Ти имаш сила непобедна, од секакви опасности ослободи не за да Ти пееме : Радуј се, Невесто Неневесна! Повеќе...

Болестите според светоотечкото учење

Значи, не се надевај на лекарска вештина без благодат и не ја отфрлај своеволно, туку моли Го Бога да ја спознаеш причината за казната, а потоа моли за избавување од немоќта, трпејќи сечење, горење, горчливи лекови и сите лекарски казни Повеќе...

Свети Лука Симтерополски: Архиепископ и хирург

Едноставно е да се претпостави дека професорот – епископ, соединувајќи го во своите раце крстот и скалпелот, ги порази современиците токму со тоа необично соединување на двете разновидни сфери на активност.  Повеќе...

Духовни поуки: „Помоли се за мене“

Со Бога зборувај многу, а со луѓето малку; ако во Божјиот закон се подучуваш - ќе успееш и во едното и во другото. Повеќе...

Живот без стрес

Ако разбереме што се крие зад стресот, ако ја видиме лагата, која што се крие зад него, на крајот ќе увидиме дека не постои причина за да бидеме во стрес.. Повеќе...

Митрополит Струмички Наум - Да пораснеме барем до Стариот Завет

И не само што немаат туку се и очигледна пречка за влез во Царството Небесно, и пречка да се сфати и пренесе неговата идеја и порака. Повеќе...

Епископ Тихон Шевкунов: „НЕСВЕТИ, А СВЕТИ“

Несвети, а свети. Луѓе, кои навидум живееле во нашето секојдневие, се соочувале со проблемите со кои ние се судираме, боледувале од болести од кои ние боледуваме, често осудувани од околината, а сепак, не биле секојдневни. Луѓе, кои не се на иконите, но го предавале животот од иконите во сите нивни дела, зборови, мисли. Луѓе, за кои тишината прозборила дека се свети.  Повеќе...

ГОЛЕМАТА ТАЈНА НА ДИВЕЕВО - Кој ќе доживее, ќе види

Како дополнување на оваа тајна, еве што слушнав од устата на 84-годишната игуманија на манастирот Дивеево, Марија. Бев кај неа во почетокот на 1903 година веднаш по канонизирањето на преподобниот Серафим и заминувањето на царското семејство од Дивеево. Повеќе...

Арх. Калиник Мавролеон: Монологот БОЖЈИ

 

Те гледав кога се разбуди угрово. Чекав да ми кажеш два-три збора, да се заблагодариш за се што ти се случува, да побараш мое мислење за се што треба да правиш денес. Повеќе...

За Моето име

Поуки на грузискиот Старец Гаврил Ургебадзе за последните времиња

 

„Ѓаволот има 666 мрежи. Во времето на антихристот луѓето ќе очекуваат спасение од космосот. Тоа ќе биде и најголемата замка на ѓаволот: човештвот ќе бара помош од вонземјаните, не знаејќи дека тоа се, всушност. – демони.“ Повеќе...

Взбранной Воеводе победительная