логоFacebookTwitterYouTubeeMail



Новинари, 2013-та
Ако во 2009-та во светот за новинарите беше важно да почнат да користат Твитер, во 2010-та да си изградат сопствен бренд онлајн, во 2012-та да сфатат дека бројките/податоците не се само за гикови, тогаш во 2013-та мора да знаат да ги пренесуваат сториите дури тие се одвиваат и да прават приказни погодни за читање на мобилни уреди.

технологија
Мобилен, 150 пати на ден
 
Таблет хотелска соба
 
Повеќе мобилни отколку луѓе
 
Холокауст холограми
 
Самсунг - Епл 2:1
 1. Сè е во вештините, вештините и вештините
За жал, или за среќа, зависи кој како гледа на тоа, веќе не е доволно човек да знае да пишува и да известува на традиционален начин, туку мора да биде сестран - да знае да сними видео, аудио, да ги препрати и да знае да анализира статистички податоци, смета Арон Пилхопер, уредник на интерактивните вести на Њујорк тајмс. Стив Херман, уредник на BBC News online, се согласува со процената и додава дека од новинарите се бара да знаат да користат социјални мрежи и да препознаваат важност на мултимедијални елементи во сториите.

2. На уредниците им требаат новинари кои анализираат податоци
Нил Мекинтош, заменик уредник на Wall Street Journal Europе на новинарски собир има кажано дека аналитичкото новинарство е како секс на факултет - сите зборуваат за тоа, малку кој го прави тоа,  а уште помалку луѓе се добри во тоа. Според експертите што ги консултирале од Journalism.co.uk, 2013-та ќе биде година кога навистина ќе дојдат до израз сториите произлезени од анализа на податоци.

„Многумина мислат дека суштината е во бројките, но всушност се работи за најдобар начин за пронаоѓање приказна,“ посочила Алисон Гоу, уредничка на Daily Post.

3. Важен е тонот
Многу е важен тонот при обраќање кон изворите на информации. Марк Литл, основач на агенцијата Storyful, смета дека новинарите мора да се навикнат да учествуваат во конверзација со корисниците на социјалните мрежи и да избегнуваат самобендисан тон на експерти. Луѓето не ги интересира вашата титула и не може едноставно да им се рече да испратат фотографии таму и таму, туку потребно е да се разговара и да се внимава со своето обраќање да не се нанесе штета на репутацијата на медиумот кој го претставува новинарот.

4. Известување, во живо, онлјан
Известувањето во живо стана доста популарно во 2012-та. Од Твитовите до блоговите, новинарите мора да знаат да ја пренесуваат приказната додека таа се одвива/развива.

5. Новинарите се менаџери на информацијата
„Новинарите веќе не се луѓе кои имаат драгоцени информации и ги сервираат на пасивна јавност, туку се на некој начин менаџери на мноштвото информации,“ смета Марк Литл. Новинарите може да ги собираат, избираат и да ги верификуваат вестите со додавање твитови и видео клипови од местото на настанот.

6. „Продлабочувањето“ е важно
На прашање за тоа што може да се очекува од New York Times во 2013-та, уредникот Арон Пилхофер изјавил дека неговата медиумска куќа ќе се фокусира на „подлабока комуникација со заедницата“. Пример за добра комуникација се смета и тоа што е воведен Твитер хаштагот #asknyt, преку кој читателите можат од New York Times да бараат проверка на одредени информации од медиумите.

7. Ќе излезе на виделина ако нешто не е точно
Во време на распространетост на социјалните медиуми, сите содржини објавени на интернет подлежат на проверка и критика. Постојат многу примери кога новинарите и експертите се покажале  како детектори за лаги, но истото важи и во спротивна насока, а новинарите треба да си објават корекции.

8. Корисничкото искуство е битно
Рају Нарисети, уредник на WSJ Digital Network, смета дека медиумите мораат својот фокус да го поместат од креирање на содржина за читателот, кон креирање на комплетно искуство со користење на содржината, посебно за „дигиталната“ публика.

9. Онлајн журнализам за мобилни уреди на прво место
Посетите од мобилни уреди нонстоп растат. Според процените од сообраќајот на Гардијан, во одреден период од денот повеќе посети има од мобилни уреди, а повеќе од третина од посетите на сајтот на New York Times се од мобилни телефони и таблет компјутери. Со оглед на тоа дека при креирање на приказните новинарите често на ум го имаат изгледот на стандардниот компјутерски екран, Мартин Белам, експерт за дигитален дизајн, за креирањето содржини за дигитална платформа советува: читателот пред уредникот, софтверот пред содржината, мобилното пред десктопот.

10. Неопходно е да се прифатат промени
„Без разлика дали се работи за алатките кои ги користиме, или начинот на кој јавноста доаѓа до информациите, промени се случуваат постојано и тоа мора да го прифатите, или нема да успеете“ им советува Стив Херман на новинарите за 2013-та.

Кого го интересира еве и совети од 2009-та, 2010-та и 2012-та

Извор: он.нет.мк



Поуки од Светите Отци

dobrotoljubie

Наука и Култура

Октомври 23, 2021
3.to.Naoganje.glava.sv.Jovan.Krstitel

Поезија од Стефан Марковски застапена во меѓународна антологија на шпански јазик

„Преминот на поетските гласови бара прекугранични и меѓугенерациски средби и точки на дијалог. Тематските определби на песните почиваат врз различните емоционални, општествени, политички и интерперсонални набои на авторите; човечкото дистанцирање и поезијата…
Септември 28, 2021
3.to.Naoganje.glava.sv.Jovan.Krstitel

Познат научник тврди дека Бог постои

Според него, оваа теорија би можела да го докаже постоењето на Бог. Изјавите ги разгориле дебатите околу оваа тематика меѓу научниците токму затоа што Каку се смета за еден од најважните научници на 21 век. Тој е еден од креаторите на револуционерната Теорија…

Беседи

Митрополит Струмички Наум:   Жената Хананејка (16.10.2021)

Митрополит Струмички Наум: Жената Хананејка (16.10.2021)

 Послушанието не е лесен подвиг и не е без искушенија. Затоа, до добивањето на дарот на умно-срдечната молитва тоа е аскетски подвиг, подвиг на кој се принудуваме. Духовниот отец може...

Митрополит Пимен: ЗА Воскресението, гневот и пандемијата - „ЗБОРНИК НА КАРАНТИНСКИ БЕСЕДИ“

Митрополит Пимен: ЗА Воскресението, гневот и пандемијата - „ЗБОРНИК НА КАРАНТИНСКИ БЕСЕДИ“

Та Христос не воскресна само во Ерусалим, та Христос не воскресна само во храмовите. Христос воскресна за сите, за секој и секаде. Христос воскреснува во срцето на секој еден од...

Митрополит Струмички Наум: Сега... сакаш да имаш или да немаш?

Митрополит Струмички Наум: Сега... сакаш да имаш или да немаш?

Значи, наместо судење и осудување и самооправдување, Христос ни го покажува патот на самоукорување и самоосудување, патот напуштен од речиси сите денес; патот на смирението.Прашање е дали воопшто и можеме...

Митрополит Струмички Наум: Потсетник (06.10.2021)

Митрополит Струмички Наум: Потсетник (06.10.2021)

Денешното апостолско четиво (Гал. 6, 3) ме потсети на малиот број „христијани“, кои поради својата внатрешна душевна расцепеност и меѓусебната поврзаност по таа основа, се однесуваат како отцепени, не само...

Митрополит Струмички Наум: Двоедна заповед (03.10.2021 08:43)

Митрополит Струмички Наум: Двоедна заповед (03.10.2021 08:43)

Да не се лажеме себеси... Оној што ја има љубовта како дар на благодатта на Светиот Дух не може истовремено и да мрази. Нема тука место за обичните човечки чувства,...

Митрополит Струмички Наум: Љубовта ќе олади (01.10.2021)

Митрополит Струмички Наум: Љубовта ќе олади (01.10.2021)

Љубовта ќе олади кај тие што ја добиваат како дар Божји во Црквата, а не ја негуваат и не ја развиваат. Љубовта ќе олади кај христијаните, кај православните. Божествена љубов...

 Митрополит Стумички Наум: Тајната на личниот крст (29.09.2021)

Митрополит Стумички Наум: Тајната на личниот крст (29.09.2021)

Често луѓето имаат желба да се на местото на некој друг. Сакаат да ја имаат видливата власт и славата на другиот, сакаат да ги имаат видливите пари и имот на...

 архим. Георги Капсанис: ВО ЗНАК НА НАШАТА ЉУБОВ

архим. Георги Капсанис: ВО ЗНАК НА НАШАТА ЉУБОВ

Незамисливо е да се биде христијанин без подвиг и крст. Оној што води лесен живот не може да се нарече христијанин. Некои луѓе отсекогаш верувале дека христијанин е оној кој...

 Митрополит Струмички Наум: Свадбена облека (25.09.2021)

Митрополит Струмички Наум: Свадбена облека (25.09.2021)

Свадбена облека е подвигот на очистување на срцето од страстите во послушание. Без овој подвиг никој не може да се нарече христијанин. За монасите и свештенството свадбена облека е нешто...

« »