логоFacebookTwitterYouTubeeMail

 

vinjeta.5.jpg

Шестата Божја заповед гласи: Не убивај!
Резултатите на истражувањата во областа на антропологијата, биологијата и биохемијата се идентични со теологијата зашто водат до заклучок дека абортусот е убиство, бидејќи со него се прекинува нов живот. Тоа е убиство од најтежок вид, зашто се прекратува животот на едно ново човечко суштество, кому му се скратува можноста да се роди, да заплаче, да се насмее, да порасне, да се развие и да му се радува на животот.
 Христијанската наука стои зад фактот дека, животот е дар од Бога и никој нема право да посегне по него. Доколку никој нема право да си го одземе ни сопствениот живот (бидејќи истиот е дар Божји, поради што и чинот на самоубиството се смета за најтежок и неопростив грев), тогаш со кое ли право ќе се оправда прекинувањето на животот на детето кое допрва треба да се роди.
 Личноста која се развива во утробата на мајката е потполно различна од нејзиниот, бидејќи претставува нов живот, кој започнал уште од моментот на зачнувањето. Светото Писмо говори дака Бог го создал човекот од земен прав и му вдахнал во лицето животен дух, по што тој станал жива душа (Битие 2, 7). Значи во моментот на неговото создавање човекот оживеал, зашто не природата сама по себе, но Бог му дал живот.
 Во прилог на теологијата оди и медицината кога говори дека, по само 18 дена од зачнувањето, јасно се слушаат отчукувањата на срцето на новиот човек и неговиот крвоток функционира потполно самостојно и независно од мајчиниот.
 Провидни и неодрживи се и отфрлени од Православната Црква ставовите на т.н. феминистички здруженија за правото на жената, исклучиво таа да располага со судбината на младенчето во нејзината утроба, како дел од нејзиното тело и да може во било кој момент по нејзина желба да го отстрани како несакан телесен израсток. А што е со правото на живот на оној што треба да се роди и зошто без да биде обвинет му се изрекува смртна казна?
 На оние што извршиле чин на абортус или помогнале во истиот, каноните на Црквата предвидуваат епитимија (духовна казна) од покајание и отстранување од светата причест во времетраење од 10 години.
 Теологијата како Божествена наука учи и повикува на пост, молитва, покајание и пред сé на воздржаност, зашто крајниот резултат од блудочинството е т.н. несакана бременост, чија крвава завршница претставува абортусот односно чедоморството.
 
            м-р И. О.        

Изборот: од свештенството на  храмот Св.Спас, Драчево( Скопје)

Во врка со темата:

   ЗА АБОРТУСОТ И ЗА РАЗВРАТОТ

 Од Бога создадената лабoраторија (II- во продолжение)

 

Посети:{moshits}                                                              



Поуки од Светите Отци

krusevoexport

Духовност

Ноември 12, 2019

Старец Георгиј Капсанис: МОНАСИТЕ СЕ ЕКСПЕРТИ ВО НАУКАТА НА ПОКАЈАНИЕТО

Луѓето прво треба да го распнат и да го погребат своето поранешно „јас“ (т.е. егоизмот, страстите и себичната волја) на Крстот и Гробот Христов за да можат да воскреснат со Него и „да одат во обновеноста на животот“ (Рим. 6, 4).Ова е дејството на покајанието…
Ноември 09, 2019
st-demetrius

Свети великомаченик Димитриј Солунски

Благочестивиот Димитриј пред царевите ги поставил Божјите заповеди. Го возљубил Господ Бог со сето свое срце и душа, па веднаш по враќањето од царската престолнина почнал јавно да проповеда и својот народ да го одвраќа од многубоштвото, водејќи го така кон…

Митрополит Струмички Наум-Царството небесно прилега... на простување (19.08.2017 )

Ное 07, 2019 Беседи 122
7.Vselenski.sobor
Честопати и мене ме прашуваат зошто примам или им помагам на луѓе за кои мнозина од…

Митрополит Струмички Наум - Последна надеж за спасение

Ное 04, 2019 Беседи 86
Uspenie.Bogorodica.jpg
Она нѐ научи Кој Е смислата на нашиот живот. Она нѐ научи Кој Е вистинска љубов. Она нѐ…

Митрополит Струмички Наум: Зошто пишувам?

Окт 28, 2019 Беседи 213
7.Vselenski.sobor
Битно е дека, без тие – собраните околу мене, којзнае дали воопшто и ќе беше нешто…

Беседи

Митрополит Струмички Наум: Самооправдувањето е одрекување од Богочовекот Христос како наш урнек...

Митрополит Струмички Наум: Самооправдувањето е одрекување од Богочовекот Христос како наш урнек...

 Страшна е потребата на човекот да се самооправдува; за мене, дури најпогубната појава од сите гревовни појави во човековиот душевен и ментален свет. Самооправдувањето е главна карактеристика на паднатиот човек,...

БEСEДА за Христа какo глава на ситe свeтии

БEСEДА за Христа какo глава на ситe свeтии

Грeвoт избeзумува, грeвoт oбeзглавува. Чoвeк пoтoнат вo грeвoви и вo пoрoци сличeн e на кoкoшка, чија глава e oтсeчeна, та умирајќи грчeвитo прeта и скoка ваму-таму. Цeлиoт нeзнабoжeчки свeт прeд...

Слово на Неговото Високопреосвештенство Митрополит Тимотеј – Дваесет и прва недела по Педесетница

Слово на Неговото Високопреосвештенство Митрополит Тимотеј – Дваесет и прва недела по Педесетница

Такви луѓе во Христово време имало многу, но и денес не се малку. Тие малку се интересираат за Евангелието, или, пак, и воопшто не се интересираат, а некои се дури...

Два приода кон слободата

Два приода кон слободата

Првиот, после неговата средба со Ослободителот и Спасителот Христос, од корен се променува: од гол постанува „облечен и разумен“; од несоцијален, којшто живеел по гробовите и пустината, сега се наоѓа...

Излезе сејач да сее семе (10.11.2019)

Излезе сејач да сее семе (10.11.2019)

Во трњето кое го уништува Словото на Божествената вистина, освен богатството, насладите и животните грижи (Лк. 8,14), во нашето време треба ги видиме и различните лажни учења кои ги шират...

Архиепископот Охридски и Македонски г.г. Стефан: „Како христијани сме повикани денес да бидеме сведоци Христови“

Архиепископот Охридски и Македонски г.г. Стефан: „Како христијани сме повикани денес да бидеме сведоци Христови“

И ние, кои го носиме името христијани, кои живееме со верата на мачениците – сме сведоци за Христа. Некои, можеби, со право, ќе се запрашаат – па како можеме ние...

“Нe e пoтрeбнo бoгатствo на oнoј кoј лeбoт и вoдата ги смeта за царски ручeк”

“Нe e пoтрeбнo бoгатствo на oнoј кoј лeбoт и вoдата ги смeта за царски ручeк”

Така пoстапувал и св. Авeркиј. Кoга видeл мнoгу нарoд вo маки и вo бoлeсти, тoј клeкнал на eднo мeстo и сe пoмoлил на Бoга, да oтвoри тoпла и лeкoвита вoда...

Старец Ефрем Катунакиотски: Поука

Старец Ефрем Катунакиотски: Поука

Кога ќе се очисти садот на душата, тогаш сам по себе ќе биде исполнет од благодатта Божја. Од послушанието се раѓа молитвата, а од молитвата – теологијата.

Митрополит Струмички Наум:  Зошто пишувам?

Митрополит Струмички Наум: Зошто пишувам?

Битно е дека, без тие – собраните околу мене, којзнае дали воопшто и ќе беше нешто напишано. На крај, нашето заедничко давање, нашиот заеднички опит преточен и во слово, е...

« »